Jahapp!

Då var det helg igen. Första skolveckan är avklarad. Det känns skönt att ha börjat skolan igen, men samtidigt är det jobbigt. Jag har precis fått veta vilka dagar jag ska jobba nästa vecka (tis, tors & fre), hade gärnat jobbat alla dagar men skolan går först! Nu känns det som jag har tur och får alla arbetspass jag vill, det kanske är för att jag är så snabb på att ringa upp. Den här terminen ska jag försöka jobba så mycket som möjligt (när jag inte har några lektioner) för att få lite mer pengar att leva på. Jag vill hjälpa älsklingen att betala alla räkningar och maten. Jag vill även kunna sätta in pengar på mitt sparkonto.

Jahapp, nu har jag ätit min "lunch", ett äpple. Jag ska försöka sätta igång med städningen här hemma. Ojoj, nu bråkar katterna med varandra, jag ska skrämma dem med dammsugaren! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0