lördag

Har varit vaken i nästan två timmar nu.. TVÅ timmar som jag kunde ha sovit istället, men jag gick ändå upp. Jag vet, jag är lite knäpp :P Det är alltid så, när jag får ha sovmorgon så kan jag inte sova så länge.

Jag har redan hunnit diska, kastat kartonger, papper, m.m vid återvinningscentralen, plockat undan sånt som inte ska vara framme. Nu är det bara en omgång med dammsugaren som behövs (igen). Jag dammsög igår, men det är redan kattsand på golvet och katthår överallt. Det är bäst att passa på att städa när jag är på humör, annars vet jag inte när det blir gjort. Problemet är bara att älsklingen är en riktig sömntuta som ligger och sover fortfarande, så jag vill inte störa honom genom att dammsuga. Men såfort han har gått upp startar dammsugaren!

Lite senare idag ska jag åka och storhandla, det behövs verkligen! Jag har kommit på en massa saker som vi behöver handla. Jag har världens bästa mamma som ställer upp och skjutsar <3 Så är det när man inte har bil.. Fast jag klarar mig bra utan en bil, jag har ju min cykel ;P Fast jag vill inte åka och storhandla med den, det är förjobbigt!

Kurr kurr låter min mage, måste fixa frukost nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0