Shopping

Idag var jag på tunapark med systersöt, jag köpte två par jeans. Det var det enda jag var ute efter och jag blev själv förvånad när jag hittade två par :) Inte var det speciellt dyrt heller. En tråkigare sak var att jag tappade ett örhänge :( Jävla örhänge som bara försvann när jag testade tröjor på H&M. Varken jag eller systersöt hittade det, mina favvo-örhängen :( Det konstiga var att ploppen ramlade på golvet i provrummet, men örhänget var som försvunnet. Jaja, jag får väl köpa nya.. Fast dem var i äkta silver så dem var inte direkt gratis!

Imorgon ska jag jobba, jobba & jobba. Börjar och slutar samtidigt som mammis, så jag ska åka med henne :) Och självklart är det på hennes jobb jag ska jobba, fast inte på samma avdelning. Jag ska vara på den värsta avdelningen, har aldrig varit där men jag har hört talas om den.. Men det är bara i morgon så jag överlever förhoppningsvis ;) Jag har ju ingen lektion i morgon, så det passar utmärkt att jobba!

Usch, jag har ont i halsen :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0