Stackare!

Det blev inget kalas igår, födelsebarnet mådde inget bra. Det visade sig att hon hade/har hjärnhinneinflammation :/ Usch, jag tycker jättesynd om henne, det kan inte vara kul. Men tydligen så var det väl inte så allvarligt som det kunde ha varit. Vi får väl se om vi kan åka och hälsa på henne på sjukan idag istället.

Jag har inget alls planerat idag, vi kanske ska hem till mina päron. Kanske till sjukan om det är lämpligt. Åh, i morgon börjar skolan igen, jag vet inte om jag känner mig så laddad längre.. Jag kände mig jätteladdad tidigare i veckan, men nu vet jag inte.

Jaja, nu ska jag plocka lite här hemma. Vill inte att det ska bli stökigt på en gång, vi storstädade trots allt igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0