2009

Nästa år, vilket är väldigt nära, ska jag hålla mina nyårslöften! Löftena kommer att handla om kost & motion. Jag ska äta bättre och träna mer än jag gjort under 2008. Jag funderar på att börja träna på Nautilus. Efter nyår har jag mina första vfu-veckor på Mälarsjukhuset, så jag kommer att ha tid att träna under dem veckorna! Efter 10 vfu-veckor har jag en kurs på 5 veckor och då hinner jag också träna. Värre blir det i slutet av april och hela maj när jag kommer att ha vfu i Katrineholm. Men jag har ändå 15 veckor "hemma" i stan, så jag ska banne mig hinna träna! Men ska jag verkligen börja träna på Nautilus? Helt själv? Har jag motivation? Kommer jag att träna så ofta som jag vill just nu? Det är mycket roligare att ha någon att träna med.. Jag vet hur det blev när jag hade gymkort.. Det är verkligen svårt.. Mitt Gympozzkort har iaf gått ut nu och där tänker jag inte träna något mer, min fot klarar inte av det :/ Om jag köper ett träningskort någonstans så kan jag ändå inte köpa mer än en halvårskort.. Jag vet ju inte hur det blir med foten och operationen i sommar. Fasen, jag måste kolla upp vad det kostar att köpa träningskort på Nautilus.. Jag vill träna och bli mer "vältränad", må bättre och TRIVAS med min kropp! Jag vet att jag inte är ensam om att känna såhär..



Kommentarer
Postat av: Ulrica

Gott nytt år!

2008-12-30 @ 08:44:44
URL: http://ullabella.webblogg.se/
Postat av: en sån där "ung mamma"

Bestämmer du dig för Nautilus och vill ha träningssällskap är det bara hojta till! :)

2009-01-02 @ 17:04:47
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0