29/12-08

Halloj! Nu har jag äntligen tid att skriva några rader. Jag har inte hunnit med så mycket de senaste dagarna, jag har mest varit borta. Morfar & pappa fyllde år förra veckan och i helgen umgicks jag med familjen. Igår var mina kusiner, faster & farbror hemma hos mamma & pappa, så vi fikade med dem och pratade en massa. Det var jättelänge sen jag träffade mina kusiner, en av dem bort lååångt borta så det är inte konstigt att man inte ses lika ofta som förr. Jag får ta och skärpa till mig och ta med mig sis någon dag och åka till huvudstaden och hälsa på en av kusinerna, eller varför inte ta "alla" storstadsbor i en smäll!? :P Haha.

Idag tillbringade jag heeeela dagen i skolan. Fråga mig inte varför.. Jag kan berätta.. Vi diskuterade några föreläsningar. Klockan nio började vi med att diskutera några frågor som vi ska skicka in senast på onsdag, sedan blev det en sväng in på mc donalds för att köpa med sig lite mat till skolan. Efter maten diskuterade vi föreläsningarna och skrev vår diskussion på Blackbord, ett diskussionsforum, men tro det eller ej.. Allt försvann bara för att vi blev utloggade från skolans cp-internet. Så det var bara att offra två timmar till för att försöka skrapa ihop en ny diskussion. Det var inte lätt. Men nu är vi äntligen klara med allt! YEEEES!

Nu ikväll har jag lyssnat på ljudboken "En plats i solen" som Liza Marklund har skrivit. Den är skitabra! Jag kan knappt slita mig ifrån den! Men jag har mindre än halva kvar.. Jag vet hur det känns när en bra bok är utläst, det känns förjävligt! Så jag vill skjuta lite på slutet.. Men den är så bra! Jag vill bara "läsa" mer och mer! Jag är helt fast! Jag älskar alla Liza Marklunds böcker och hoppas att det kommer fler!

Nu ska jag lägga mig i soffan igen och lyssna på boken. Jag är som sagt helt fast! Jag skulle kunnat lyssnat på hela boken på en gång, men då skulle den vara slut på en dag. Åh, jag bara älskar bra böcker! Men innan jag lyssnar ska jag äta en skinkmacka, magen säger KURR!

Puss&kram, skumbanan!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv: Oh, tack så mycket ^^

2008-12-29 @ 22:48:45
URL: http://fplanting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0