30/12-08

Bara två dagar kvar till ett nytt år, tiden går så fort så jag nästan inte hinner med. På ett sätt är det bra att tiden går fort men samtidigt inte. Det är bra att alla kurser går fort, då går hela utbildningen fort. Jag har ju bara 1½ år kvar nu! ;) Det som är mindre bra är att jag inte hinner med allt jag skulle vilja. Jag skulle vilja ha tid att umgås mer med mina vänner, hinna träna minst 2 gånger i veckan, träffa mina släktingar oftare.. Ja, en massa saker som jag skulle vilja hinna med.

Idag ska jag till veterinären med mina kissar, Mysan ska få sin andra vaccination och Ruben sin första. Vaccinationen är mot kattsnuva och kattpest (tror jag). Jaja, dem är bara inomhus men kan ändå bli smittade.. Blablabla.. Det är väl bäst att vaccinera så dem inte blir sjuka! Något mer jag ska göra idag är att städa, det blir så lätt stökigt! Måste diska, dammsuga, torka golven och eventuellt tvätta.

Nej, nu kurrar magen. Bäst att äta frukost!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0