andradecembertvåtusenåtta

Knak knak, så kan det låta när man är hos kiropraktorn. Jag har haft ont i min nacke hur länge som helst och nu har jag tagit tag i saken. Jag var nämligen hos kiropraktorn idag. Jag hade tydligen en låsning i nacken, så det är inte konstigt att jag haft ont så länge. Det är inte första gången jag har en låsning.. För några år sen hade jag en låsning nere i ryggen, först på högra sidan och sen vänstra (om det inte var tvärtom). Den här gången fick jag några "nackövningar" som jag ska göra lite då och då. Hoppas nacken blir bättre, just nu har jag ont eftersom kiropraktorn knakade bort låsningen. Jag är inte som de flesta, jag är inte rädd för knakningarna. Hihi :)

Nu ska jag äta en frukt och sen plugga :(


Kommentarer
Postat av: Makrill

Ha en bra dag! :)

2008-12-02 @ 12:18:55
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0