elftedecembertvåtusenåtta

God morgon (eller god förmiddag)! Jag gick upp för nästan exakt en och en halv  timme sen. Jag skulle ha gått upp klockan sju, men jag lyckades inte. Jag gick och la mig klockan tio i går kväll så jag borde inte ha varit så seg på att gå upp. Fast försäg, jag tycker bättre om att ligga kvar under det vaaarma täcket än att gå upp i kylan. Inte nog med ett varmt täcke, älsklingen är så söt, han lägger på sitt täcke över mitt när han sticker iväg till jobbet :) Nu på morgonen har jag setat med mina pluggböcker i lite mer än en timme, jag kan inte hitta på något mer att skriva nu. Jag har skrivit två A4-sidor på datorn, vi skulle ha minst en. Så jag har iaf inte skrivit förlite. Nu gäller det att jag inte är nervös när jag ska redovisa det! Som tur är hinner jag andas lite till, jag har inte examinationen förren klockan kvart i tre :)

Om en och en halv timme ska jag vara på sjukan, burr för att gå dit. Men jag ska inte vara lat idag! Jag vet inte riktigt hur lång tid det tar att gå, men mer än en halvtimma kan det ju inte ta!? Jag går väl lite innan prick elva för att vara säker på att komma i tid :)

Nu ska jag mysa med Mysan & Ruben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0