femtedecembertvåtusenåtta

God morgon eller god kväll!? Jag är supertrött! Jag gick och la mig kl.3 inatt, och varför?, jo jag "grillade" (eller vad man nu kallar det) julskinkan. Jag är så sugen på julskinka så jag kunde inte låta bli :) Jag funderar på att frysa in halva och ta fram den innan julafton. Skinkan håller väl ca. en vecka när man har gjort i ordning den, i kylskåp alltså. Jag läste någonstans att man kunde frysa in den i upp till en månad. Om en stund ska jag stoppa in julskinkan i ugnen igen, den ska grilljeras.

Att göra idag;
Mysan till veterinären (stackars kisse)
Grilljera skinkan
Mysa med Ruben (som funderar på vart Mysan är)
Gå på stan med älskling
Hämta Mysan från veterinären
Mysa framför tv:n och njuta av att det är helg! :)

(Mysan är hos veterinären och ska kastreras, id-märkas & vaccineras)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0