fjortonde/femtonde

fjortonde/femtondedecembertvåtusenåtta

Halloj! Igår hade jag en "datorfri" dag, det är faktiskt skönt att vila från datorn en dag i veckan. Istället för att sitta inne hela dagen åkte jag och mammis till Torshälla, vi tittade på tomtar på Rolf Berg och mammis köpte lite julprynader. Efter trippen till Torshälla åkte vi till IcaMaxi och shoppade. Jag storhandlade, så nu behöver inte jag och älsklingen handla så mycket under veckan. När jag kom hem från affären så gick jag och älsklingen och köpte pizza och åt den samtidigt som vi tittade på Pirates of the Caribbean 3. Alla tre filmerna är superbra! :) På kvällen tittade jag på Wallander, men jag hade sett den filmen förut så jag gjorde lite annat under filmens gång.

Idag har jag varit i skolan på förmiddagen, vi hade kursintroduktion och en föreläsning. Vi ska göra två grupparbeten innan nyår så den här veckan kommer att bestå av mycket plugg! I morgonbitti börjar jag läsa kurslitteraturen på allvar, har bara tittat på den än så länge. Efter skolan gick jag till Teliabutiken och fixade mitt mobilabonemang. Så den 22:a december börjar jag ringa med Telia, byebye Tango! Hihi. När jag kom hem skrev jag klart lite viktiga saker och mailade några personer. När älsklingen kom hem lagade vi mat, mumsmums! Och nu håller jag på att baka lussekatter, eller dem är på jäsning och väntar på att jag ska komma och pensla dem med ägg ;) Det är bäst att jag penslar dem nu och stoppar in dem i ugnen så dem inte rymmer iväg :P Ikväll ska jag titta på tv och försöka gå och lägga mig i tid (senast halv elva)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0