förstadecembertvåtusenåtta

Halloj! :)

Igår var jag, sis, mamma & pappa hos farmor. Det var länge sen jag var hos henne så det var kul :) Det kanske inte var det roligaste man kunde göra på en söndag, hon var trots allt lite virrig och grinig, men det är min farmor! Vi kom hem ganska sent, det är inget ovanligt när vi varit hos henne. Det är en viss herre (pappa) som aldrig vill åka hem från sin mamma :P Hihi.

Idag har jag varit i skolan i ca en timme, vi hade kursintro. Om två timmar börjar jag igen, då har vi en föreläsning. Jag är jättetrött idag, det kommer inte att bli en rolig eftermiddag! Dessutom är inte läreren som har föreläsningen speciellt uppiggande heller :/ Tråktråk.

Nu ska jag börja läsa en av fyra böcker som vi har i den här kursen. Sen ska jag äta lunch :)


Snart är det jul igen...


Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt med första december :)

2008-12-01 @ 11:16:36
URL: http://aenleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0