Fudge

Yeees, någonting klarade jag av att baka! Haha, jag är tydligen en "varannan gångs människa". Jag lyckas bara med knäcken varannan gång och nu fudgen. Om den blir lagom hård den här gången så ska jag skära upp den i bitar och lägga den i en glasburk (eller två) och ge bort i julklapp! Fast till vem/vilka säger jag inte ;P Hihi.

Idag bytte jag från Tango till Telia. Jag vet inte om jag är helt nöjd ännu, jag har inte kommit på hur jag ska kolla hur mycket jag har ringt för. Eller jo, jag vet vart jag ska ringa, men det är nåt fel. Jag får hoppas på att det fungerar i morgon! Huvudsaken är att det går att ringa, sms:a och mms:a! ;) Det jobbiga är bara att jag måste lägga in alla nummer igen, min mobil och jag är inte så smarta, den vill inte samarbeta så jag raderade alla nummer innan jag bytte sim-kort. Jag vet att det ska gå att spara på mobilminnet, men min mobil har en egen vilja och alla nummer blev sparade två gånger, inte kul med dubbla nummer som sedan inte går att radera (eller jo, bara ett i taget!) :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0