Jul, jul, strålande jul!

God Jul & Gott Nytt År!
Min jul firades först hemma hos mamma & pappa på julafton, vi hälsade även på farmor :) På juldagen firade vi med Robins föräldrar och syskon, på kvällen var vi hos mormor & morfar. Morfis fyllde 76år igår. Idag (annandagen) var vi hos mina föräldrar igen, pappa blev ett år äldre - hela 51år! Grattis grattis! :) I morse åkte jag hem till mamma & pappa tidigt för att min kusin, hennes sambo, deras dotter, min faster & farbror skulle komma och hälsa på. Min kusins dotter, Ellen, är sex månader och är SUPERSÖT! Jag bara älskar bebisar så jag höll mer än gärna i henne :) Hon var så snäll, hon var inte alls rädd för "främmande" människor. Jag måste hälsa på min kusin så jag får leka med Ellen och hålla i henne ännu mer :)

Vad fick jag i julklapp då?
Pengar
Strykjärn (det som är på bilden nedan)
Duschdrapperi
Linnen
Trosor
Ipod shuffle
Spagettimått
Godis

Jag har säkert glömt något, men jag kan inte begära mer av mitt trötta huvud! :P
Nu ska jag lägga mig i soffan och slappa, i morgon är det "städdag", det är stökigt här och det gillar inte jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0