Nervös

Usch, jag avskyr verkligen muntliga redovisningar. Särskillt när man ska redovisa ensam! Usch, usch, usch. *Tänk positivt nu Linda* Inte nog med min nervositet, när jag gick till sjukan förut så snöade det massor. På vägen hem snöade det ännu mer. Jag blev kall och frusen, men ändå var jag varm tack vare min jacka. Nu sitter jag och fryser som en dåre, det är för att jag är nervös :( Jag vill inte gå till skolan! Jag har lust att säga att jag är sjuk och sen göra en omtenta.. Men jag får inte tänka så.. Neeej. Jag får inte, men jag vill inte gå dit snart.. VILL INTE.

Nu ska jag bita ihop och göra mitt bästa! När jag kommer hem kan jag äntligen vila ut och glömma bort allt vi lärt oss i den här kursen! Nästa vecka börjar det nämligen en ny kurs.. Den håller på över jul och nyår. JIPPIE! Snälla, väck mig från denna mardröm!!!!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!

Varje dag pågår en "dagens kluring" hos mig! Kika in du med och ha chansen att vinna superhäftiga julklappar! Både till dig, din familj och dina vänner.



Kramar

2008-12-11 @ 19:08:29
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0