niondedecembertvåtusenåtta

JÄVLA SKIT! Varför är alla så dåliga på att informera om saker? Jag är så arg så jag kokar! Jag tänker fan inte ha kvar mitt tangoSKITkontantkort! Jävla nötter! Jag ska fan ta mitt mobilnummer och byta operatör. Inte vill jag ha tele2SKIT heller, det är dem som krånglar med mitt tangokontantkort! Kundtjänst kan fan ta sig i arslet för dem suger på att informera! Nu ska jag ta och ringa till optimal telecom och fråga vad FAAAN dem håller på med.

Jag har nämligen automatisk påtankning av mitt kontankort varje månad, men nu har dem slutat med det helt plötsligt, utan att informera om det! Jag fick påtankning förra månaden, men nu är det tydligen slut med det enligt Tango. Hoppas Optimal telecom kan svara på mina frågor! Om det nu är så att dem slutat med påtankningen så ska jag fan byta operatör en gång för alla! Jag vet dock inte till vem.. Men tele2/comviq får väl duga tills jag hittar någon bättre operatör! SVIIIIIN!

Ursäkta mitt språk, men jag är förbannad och nu ska jag fråga ut ännu en inkompetent person! Bye..




Uppdatering:
Änne en inkompetent idiot! Varken mamma eller pappa har fått information om att den automatiska påtankningen på mitt tangokontantkort har upphört. Jävla optimal telecom som skötte påtankningen! Varken tango eller optimal telecom hade någon förklaring till VARFÖR jag inte fått information. Det enda dem hade att säga var "men vi har andra abonemang.." blablabla! Jag talade om för dem att jag tänkte byta operatör och nu kommer optimal telecom att mista ännu en kund, pappa ska säga upp hemtelefonidosan som ska göra att det blir billigare att ringa hemifrån. Vi använder ju nästan aldrig den "vanliga" telefonen, utan mest dem laddningbara. Så nu kan jag äntligen byta operatör. Vet dock inte till vilken operatör. Jag gillar inte tele2 för dem krånglade så himla mycket när mamma bytte från dem till telia. Telia kanske vore något för mig med? Då skulle jag iaf ringa billigare till mamma och pappa. Nu säger jag bara BYEBYE Tango!

Kommentarer
Postat av: Almira

Nej, usch sånt gillar vi verkligen inte :-/ När jag bytte från Vodafone (som det hette på den tiden) till Tele2/Comviq så hade jag inga som helst problem.. Du kanske kan försöka ge dem en till chans? :-)

2008-12-10 @ 17:14:04
URL: http://metrobloggen.se/bulletproof

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0