sextonde/sjuttonde

sextonde/sjuttondedecembertvåtusenåtta

Nu är det bara en vecka kvar till julafton, BARA EN! Jag har inte ens köpt alla julklappar än, jag måste köpa till syster, mamma & pappa. Det är skitsvårt att veta vad jag ska köpa. Jag hade kunnat köpt något för länge sen till syster, men jag har lovat att hon själv ska få bestämma vad hon vill ha i julklapp. Men det blir aldrig av att gå på stan. Jag börjar bli stressad nu.. Men jag har ju EN hel vecka på mig ;P

Igår var det pluggdag. Idag är det ännu en pluggadag. Imorgon och på fredag är det också pluggdagar, fast tillsammans med gruppen i skolan. (Vi ska göra två grupparbeten innan årets slut). Jag kommer att spy på allt och alla snart, jäkla plugg. Det är knappt att vi får "jullov", vi måste ju bli klara med grupparbetet först. Förhoppningsvis blir vi klara på fredag, om inte så får vi sitta på måndag också. *JIPPIE*

Nehej, nu ska jag inte sitta här och skriva, jag måste börja plugga.. Inte nog med pluggandet, jag ska på "julmingel" på MP idag och efter det ska jag och älsklingen gå till veterinären med Mysan, hennes stygn ska bort. Det blir en lååång dag idag! Men det är bättre att ha saker att göra än att bara sitta och uggla.

Kommentarer
Postat av: sis

hejhopp! Mamma sa till mig försent igår att ringa dig, jag kom hem kl 22. Pluggar du hela dagen imorgon? är ju tomtenatta i västerås till kl 21.00 ;)är du sugen`? lycka till med pluggandet! pusspuss <3

2008-12-17 @ 13:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0