sjätte/sjunde/åttonde

sjätte/sjunde/åttondedecembertvåtusenåtta


Halloj! Jag har vilat från datorn i helgen, därav den dåliga uppdateringen. I lördags var min anka hos mig en stund, vi spelade Supermario galaxy på wii. Det var länge sen jag spelade det, men det var kul eller hur Anka!? :) Min kära älskling var hos sin jobbarkompis i lördags kväll.. Så han såg jag nästan inte röken av på hela dagen. Jag hann även med att få nackspärr (igen) och det gjorde inte saken bättre.. Själv hemma och ont i nacken :( I söndags (igår) var det bakisdag för älsklingen och jag tillbringade dagen framför tv:n med en virknål och garn. Jag ska virka en halsduk :) Förutom virkningen åkte jag och mamma och handlade lite.

Idag har jag varit på infektionsmottagningen, jag har vaccinerat mig mot Hepatit A & B + att jag gjort ett PPD-test. Så på tordag ska jag tillbaka dit och titta om jag behöver ta BCG-vaccin (mot Tuberkulos). Jag skulle egentligen ha vaccinerat mig för ett år sen, men inte förrens nu har jag fått arslet ur vagnen som man brukar säga.

Senare idag ska jag iväg på ett möte, men innan det ska jag plugga och gosa med katterna :) Just ja, på tal om katterna, Mysan kastrerases ju i fredags. Hon var inte ett dugg trött när hon kom hem, utan hon var nästan som vanligt. I lördags märktes det inte ens att hon blivit kastrerad, hon var precis som vanligt. Men det är skönt att hon inte har ont. Om en vecka ska jag till veterinären igen och ta bort stygnen.



Kommentarer
Postat av: Annicka

Vi måååste spela snart igen, var ju as kul ju eller inte när den där bossen kom, blev ju rädd ju haha ;) <3

2008-12-08 @ 21:14:14
URL: http://annickaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0