tiondedecembertvåtusenåtta

Hejhej! Idag har jag haft fyllt upp.. Först en föreläsning, sen pluggning i några timmar, matlagning och fix med datorn. Min dator segar som tusan och jag har kört "diskrensning" men jag gav upp, det tog förlång tid. Jag hoppas att den fungerar bättre nästa gång jag startar den!
I morgon har jag en muntlig examination, vi är bara fem stycken i min grupp så det känns bra. Men jag är ändå nervös som tusan för jag ska prata i femton minuter helt själv :/ Jag avskyr att prata inför andra, det spelar ingen roll om gruppen är stor eller liten. Jag var mer van vid att prata inför folk på gymnasiet, vi hade muntliga uppgifter jätteofta så man blev van varken man ville eller inte. Det hemskaste minnet var i tvåan på gymnasiet, när jag skulle redovisa om gymnastikens historia helt själv för typ sextio personer. Men jag överlevde och det gör jag förhoppningsvis i morgon också! Fem studenter (men mig inräknat) + två lärare.. SUCK. Skärp dig Linda!
I morgon innan examinationen ska jag till sjukan, jag ska få en spruta i armen. HAHA. Jag har inte reagerat på PPD-testet så jag antar att jag får sprutan. Jag tror att det blir en liten promenad till sjukan i morgon, det känns onödigt att åka buss.
Nu ska jag titta på Bonde söker fru. Bye..

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=40305

2008-12-10 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0