tolftedecembertvåtusenåtta

Idag har jag varit i skolan en snabbis och skrivit ut lite saker till nästa kurs som startar på måndag. Efter det gick jag på stan och köpte julklappar åt Robins syskonbarn, fast jag handlade bara till två av dem.. Bara fyra kvar nu :P Jag köpte även lite saker åt mig själv på Body shop och en väska på Accent :) Jag tog även en "promenad" till Teliabutiken, jag tänker byta från Tango till Telia. Jag fick prata med en jättetrevlig man, men jag kunde inte byta operatör eftersom jag trodde att min pappa stod som "ägare" av mitt kontantkort. Så det var bara för mig att traska hemmåt och ringa till Tango kundtjänst och försöka ändra. Gissa om jag blev chockad när dem på Tango sa att jag, Linda, stod som "ägare" av kontantkortet. Haha, det hade ju varit pinsamt om pappa följt med mig till Teliabutiken och att vi sedan fått ett nej från Tango (alltså att det inte gick att flytta till Telia). Haha, nu kan jag ju gå tillbaka till Teliabutiken och låta dem skicka en "ansökan" om att byta operatör. Skulle jag göra det på internet så tar det 100 år eftersom papper ska skickas hem med snigelpost först och sedan ska skickas tillbaka med samma snigelpost för att sedan få vänta innan dem flyttar mitt nummer. *Suck* Jag och älsklingen ska ändå äta nåt gott på stan idag så jag går nog ner till Teliabutiken innan älsklingen slutar, dvs om en timme. Ibland har jag tur, synd bara att jag inte visste att jag stod som ägare av kontantkortet så jag kunde fixa allt på en gång när jag ändå var på stan.. Men lite spring får jag väl tåla när jag ändå hade tur :)

Nu ska jag ta på mig torra strumpor, dem andra blev blöta förut. Sen ska jag traska ner mot stan igen. Tur att jag inte har så långt! :)

KRAAM


Kommentarer
Postat av: Josephine

blir nog brunt och långt tror jag...sen när det blivigt jätte långt får jag ett ryck och klipper av det..henke är i vemdalen nu ju=) KRAm

2008-12-12 @ 13:55:23
URL: http://andreajosephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0