Träning!?

Jag kan ärligt erkänna att det står stilla på träningsfronten just nu. Jag är så himla dålig på att träna. Igår tog jag mig i kragen och "drog" med min syster till Gympozz. Men det var inte alls kul att täna, massor av folk och svettlukt. Jag får som vanligt sota för att jag har tränat, min fot strejkar idag :( Den gör ont. Jag vet att jag egentligen borde träna något som inte har med hopp att göra, men vad??? Jag funderar på att börja motionssimma, men jag vägrar att visa mig i badkläder! Jag har även funderat på att börja träna på Nautilus, men jag är inte säker på att jag kommer träna mer där än på Gympozz. Dessutom vet jag vad som väntar i vår så jag vågar inte köpa ett årskort någonstans, inte ett halvårskort heller. Jag har praktik efter nyår och jag gissar att jag inte kommer ha tid att träna :/ Som vanligt..

I morgon är det exakt två år sen jag stukade foten. Fast den tredje december var på en söndag. En söndag som var som alla andra, jag hade varit tränare och skulle träna själv. Jag kände mig inte alls på topp pga av den sura tränaren som ville att jag skulle låna ut min gympadräkt till en annan som inte hade någon själv. Jag var arg, irriterad och trött. Jag ville inte låna ut min dräkt. Jag fortsatte träna trots att jag inte ville/kände för det. Jag skulle såklart ha gjort som söndagen innan, struntat i träningen pga brist på motivation. Tänk om jag inte hade gjort den där jävla rondat-salto på tumblingen, då hade jag inte setat här och deppat över foten. Tänk..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0