tredjedecembertvåtusenåtta

Idag är det exakt två år sen jag stukade foten och den är ännu inte bra :( Tänk om jag hade fått en tid till magnetkameraundersökningen redan då? Då hade jag kanske inte hade behövt ha ont dygnet runt (från att jag vaknar till att jag somnar). Någon som är positivt är att min nacke känns bra, första gången på ett år! :) Hoppas bara att den fortsätter så.

Idag har jag skola på förmiddagen, vi ska ha cvk övning. Jag är bara trött idag så det kommer att bli en lång och seg dag! På tal om trött.. Jag kommer nästan inte upp på mornarna eftersom det är så kallt i lägenheten. Brr.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jo de har jag... Åå är de så:(

de stod först att de skulle komma denna vecka men så blev de försenat o skulle komma nästa vecka.. men sen såg jag att packningen pågick så jag hoppades att de kanske kunde vara så att de var på g...

Jaa jag får hoppas jag har tur:)

tack så mycket för att du berättade de:) då behöver jag inte hoppas mer hehe:)

//Johanna

2008-12-03 @ 20:34:21
URL: http://johannakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0