Äkta kärlek !

Älsklingen bjöd mig på en underbar middag idag. ♥
Har kännt mig trött hela dagen, kämpade för att hålla mig vaken på lektionen. Ville inte sitta och sova eftersom jag satt längst fram i klassrummet. Det var verkligen hemskt! När jag kom hem från skolan fick jag superont i magen, har fortfarande lite ont :( Har aldrig kännt sån smärta förr. Men som tur var tänkte jag inte så mycket på det när vi åt middag.
Imorgon ska jag följa med pappa till tippen, har ingen skola så det blir en plugg och städdag. Måste börja med min hemtenta som jag fick idag, fast den ska inte vara klar förrens nästa söndag. Men det är lika bra att börja på en gång!
Nu ska jag titta på tv och mysa med min älskling. ♥

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0