Besviken

Gårdagen blev inte som jag hade trott. Bowlingen var sådär, inte speciellt kul. Det enda som var roligt var lilla Max som bowlade för första gången. Efter bowlingen gick vi till mcdonalds, det var bara barnen, Robin, jag och Robins bror med familj som åt. Trodde att alla skulle äta där, men tydligen inte. Det var någon som klämde ur sig att de andra skulle gå någon annanstans och äta, då hade redan jag och Robin ätit klart, helt ovetande om detta. Vi blev ju till och med bjudna på maten av Robins pappa, som hade kunnat talat om för oss att dom skulle gå och äta sen. Han visste att vi ville följa med ut! Men han tjatade bara om sin j*vla påse som vi skulle ta med hem fast vi talade om för honom att vi skulle med! Efter Mcdonalds gick jag, Robin, äldsta brodern och hans fru och Robins pappa och hans fru till O'learys (eller hur det nu stavas), dom skulle visst äta där.. Inte jag och Robin eftersom vi redan hade ätit! Dom sa att dom bara var fyra stycken (!) som skulle äta där.. Så jag blev lite sur fast jag sa ingenting.. Det verkade som att dom ville ha oss med men samtidigt inte. Jag och Robin funderade på att gå hem men Robins brors fru tyckte att vi skulle göra dom sällskap. Så vi fick ett bord för 6 personer.. Men hur kul är det att titta på när andra äter när man redan har ätit..? Vi bestämde oss för att gå hem, en person blev sur för att "vi kunde ha tagit ett fyra personers bord istället.." men det var väl knappast mitt eller Robins fel att dom inte hade sagt att dom skulle äta där! Dom visste att vi skulle med ut! Klockan var iaf fyra när vi gick hem, vi sa att vi kanske skulle komma tillbaka senare, men det gjorde vi inte. Vi hade en myskväll istället! Nu har jag blivit besviken två gånger, så nu tänker jag inte bli besviken igen.. Nästa gång ska jag INTE följa med och äta eller göra något annat. Från och med nu tänker jag vara TRÅKIGA LINDA som inte vill göra någonting. Jag blir ju bara besviken ändå!

Nog om det nu.. Idag har jag iaf haft en bra morgon med älsklingen. Bakade mockarutor nyss :) MUMS! Ska fixa lite saker med mamma idag och ikväll ska jag mysa ännu mer med min älskling ♥

Nu ska jag titta till mina mockarutor.

/l


Kommentarer
Postat av: Linnea

Fan va dålig stil men men hoppas att mc smakade bra:) Själv är jag också rätt besviken:( Så sjukt trist, hoppas det blir vår snart:)
Kram

2008-02-24 @ 13:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0