Dag 1 & 2

Igår när vi kom fram till Nyköpings lasarett var jag jätte nervös, men det var inte så farligt som jag hade trott. Vi jobbade till kl.19 sen åkte vi hem :) Vi fick inte göra så svåra saker, mest gå runt och hjälpa patienterna till matsalen. Idag börjar vi kl.14 och jobbar till kl. 22. Inte så kul med tanke på att vi börjar kl. 7 i morgon.. Det blir knappt fem timmars sömn.
I morse hade jag tänkt att sova länge för att orka vara vaken ikväll, men jag vaknade innan åtta och kunde inte somna om. Fram till nu har jag diskat och lagat mat. Passade på ett göra några matlådor med spagetti och köttfärssås och lite pannkakor till lunch :)
Det känns inte alls bra idag, jag låg och sov när älsklingen gick till jobbat. I kväll när jag kommer hem så ligger han och sover :| Men i morgon kommer jag att gå upp tidigare än honom, men vi hinner iaf umgås efter jobbet :) Men idag känns det inge bra.. Vill ju mysa med min älskling och kolla på Lost, men det kan jag inte :(

Hmm.. Nu ska jag göra mig i ordning. Sen bär det av mot Nyköping.

/l

image531

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0