God morgon !

Fy va dåligt jag har sovit inatt. Vaknade två gånger varje timme. Drömde samma "dröm" hela natten, samma som igår också. Jag blir galen på hostan, nu är det bara torrt i halsen så jag måste hosta hela tiden. Det är inte alls mysigt att vakna av att man är genomsvettig, tror jag nästan kokade under täcket. Men det konstiga är att jag kunde sova nästan två timmar i sträck nu på morgonen, så nu är jag inte trött.

Måste klä på mig och dammsuga, Mysan har tagit ner en blomma från fönstret :/ KF!

/l

Kommentarer
Postat av: sis

sov likadant, vakna genomblöt (svettig).. Då bytte jag täcke och tod daniels, sen när jag vakna igen byte jag tilbaka täket.. så har jag hållit på sen sex i morse..krya på dig :) pusspuss(L)

2008-02-06 @ 10:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0