Pluggisen

Tittade på melodifestivalen igår, hade inte tänkt göra det eftersom jag blev besviken på låtarna förra veckan. Men den här gången tycker jag att de var mycket bättre. Fast visst fanns det låtar som jag inte gillade, men så är det alltid. Det var kul att tvillingarna kom vidare till globen och inte Carola, HAHA :D Efter melodifestivalen tittade jag på Se upp för dårarna. Den var hur rolig som helst! :)
Idag har jag rakat bort lite hår från älsklingens huvud, så nu är det kortklippt :) Har även hunnit städa och plugga. Ska fortsätta med pluggandet nu, det går sakta men framåt. Kan ju säga att jag har gjort roligare saker än att svara på en massa krångliga frågor.

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0