Sjuk :(

Inatt frös jag som bara den, så jag gick upp och tog en Ibumetin. Försökte somna om, men lyckades inte. Efter en stund svettades jag som en tok, så jag kunde inte ha täcket på mig. När jag hade varit vaken nästan en timme så somnade jag äntligen om, då var jag väldigt trött så det var nog därför. Konstigt nog var jag pigg när jag vaknade för att gå upp. Bestämde mig för att gå till skolan iaf, fast jag svettades :/ Men väl framme i skolan så började jag frysa, som tur var hade jag tänkt på det och tagit på mig en mysig men varm tröja :)

image479

Efter skolan gick jag och köpte Alla ♥-ans dag present till syster och älsklingen :) På väg hem stannade jag på affären (som vanligt) och handlade mat. Men nu när jag satte mig här kom jag på att jag glömde köpa semlor :/ Jag får väl ta på mig lite kläder och gå iväg om en stund, har ju bara myskläder på mig just nu.
Nu ska jag ta en macka till lunch, sen ska jag bara ta det lugnt.

/l


Kommentarer
Postat av: sis

sötnöt! jag köpte semlor på alexandra 2 för 38kr ;P hoppas dem är goda iaf. Ligger i sängen nu igen, går inte att vara i vardagsrummet låter för j*vligt. tur att daniel fixa trådlösa internet ;) ta hand om dig

2008-02-05 @ 14:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0