Tippen är toppen

Nu har jag varit på tippen med pappa, kastade två tv-apparater och såklart min tvättkorg ;) Skönt att bli av med den iaf. Egentligen skulle jag behöva kasta ännu mer skit, fast det får bli en annan gång. Allt skit står ju nere i förrådet i källaren så det stör mig inte..
Nu är älsklingen påväg ner på stan med en kompis för att köpa väldigt onyttig mat åt oss ;) Moffmoff! Haha, det är ju fredag så då får man äta onyttigt :) Ikväll ska jag titta på Le´t's dance och Hjälp!, lite tråkigt att älsklingen vägrar att titta på Let's dance med mig.. Men jag kan inte tvinga honom, han tycker inte om att titta på det helt enkelt.

Idag blir Mysan 17 veckor :)

/l

image517

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0