Tisdag

Jag blir galen, förvirrad och trött på samma gång. Folk runt mig kan inte bestämma sig. Hur svårt kan det vara att bestämma sig för en sak, tydligen jätte svårt för vissa. Orkar inte förklara vad det handlar om, men det är något som gett mig världens huvudvärk :/ Just nu känner jag mig bara så trött på allt, orkar inte göra någonting på dagarna/kvällarna när jag inte har skola och  måste göra något vettigt. Jag har lust att lägga mig under täcket och aldrig mer vakna. FAST jag vill inte dö, bara försvinna härifrån ett tag. Jag har inte ens ork att träna, inte ens ta fram mobilen och ringa till syster :/ Önskar att jag blir lite positivare snart, annars slår jag något hårt i huvet!

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0