fjortondejanuaritvåtusenåtta

Idag har jag varit i skolan hela dagen, det var sista lektionen innan tentan :/ Nu är det bara att pluggapluggaplugga innan fredag! Idag började Gibbon-terminen igen, nästan bara nya barn. Nu måste jag lära mig ännu fler namn. Haha, jag har alltid problem med det, men till terminens slut kan jag alla :P
Igår var jag hemma hos mamma och pappa, klättrade upp och ner för en stege hela kvällen :P Jag är höjdrädd, men på slutet var det inte läskigt längre. Pappa håller på att bygga en carport så jag hjälpte honom med takpappen, därför klättrade jag trots min höjdrädsla.
Nu ska jag ta det lungt med älsklingen, sen sova :)

/l

3 år och 11 månader <3

image413

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0