Hahaha

Måste bara berätta en sak..

Jag  försökte ringa till Robins mobil fyra gånger när jag var på stan för att fråga om han ville vara med på systers present, men han svarade inte. Han brukar inte svara när han jobbar, men han ringer upp för det mesta när han ser att jag ringt. Sista gången jag ringde var vid lunch, då brukar han svara.. Men nej, inte alls. Funderade på att skicka ett sms, men jag tänkte att han kanske inte ser det på en gång.
När jag kom hem och gick förbi en pall vi har i vardagsrummet.. Vad ligger där? Jo, Robins mobil. Han måste ha glömt den i morse när han gick till bussen. Men jag funderade på att ringa honom ändå, fast mobilen var ju hemma. Jag funderade.. Men jag känner ingen annan som han jobbar med (där ljög jag nästan), hans bror jobbar på samma jobb, men jag har inte hans nummer. Men så desperat är jag inte heller! ;P Jag får helt enkelt vänta tills Robin kommer hem, så kan jag prata med honom då ;) Men det känns skumt att han inte har ringt till mig idag, det brukar han ju göra :)

Hahaha. Nu ska jag fortsätta att plugga.

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0