sjuttondejanuaritvåtusenåtta

God morgon!
Vaknade vid ett inatt, Ruben och Mysan busade. Jag tror att hon var trött men fick inte vara ifred, så hon hoppade upp i sängen och gick runt på Robin och mig. Ruben låg i fotändan och tittade på. Hela kvällen igår och nu på morgonen så har han följt efter henne vart hon än går. Men hon säger ifrån, hon fräser åt honom när han kommer för nära. Ruben är nog lite rädd för henne, han backar när hon fräser. Men han försöker bara leka med henne, det märker jag på honom.
Jag lyckades fånga Mysan på en bild, Ruben också. Fast inte båda på samma bild. Ska ta fler bilder lite senare.
Nu ska jag plugga ett tag och så klart hålla koll på busarna :)

/l

image435
Ruben ligger nedanför soffan

image436
Mysan tittar på Ruben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0