Spela spela spela

Haha, så kul :) Robins kompis är här och spelar ett bilspel, självklart får jag också spela lite :) Men just nu är jag väldigt trött så  jag skulle bara vilja lägga mig och sova. I morgon ska jag hem till mamma och pappa för att städa mitt rum, det är stökigt :/ Syster fyller nästa helg så jag måste städa lite så jag inte skämms ihjäl när vi får gäster :P Egentligen borde jag flytta mina "saker" till Roben, MEN vart ska jag få plats med allt? Jag har hur mycket som hellst i mitt rum, men om jag är smart så kommer jag på en lösning ;) Jag vet ju vad syster vill ha i födelsedagspresent!? Haha. Aja, jag får se hur mycket skit jag orkar ta reda på i morgon, det finns ju en sopptipp som tur är! :)

Syster - vad sägs om byteshandel? Jag kastar en massa SKIT från mitt rum & vi byter!?

Jag är ändå aldrig hemma hos mamma och pappa och sover, så det känns JÄTTE dumt att ha ett "stort" rum, när syster har ett "litet" ! Hmm.. Jag ska fundera ut en lösning, bara jag får bort mitt SKIT :P

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0