tjugofjärdejanuaritvåtusenåtta

Go'dag!
Idag har jag tillbringat min dag i skolan, som vanligt. Har haft två olika lektioner för ovanlighetens skull. Den jobbigast lektionen var nog läkemedelsberäkningen, jag tycker inte om matte! :/ Eller egentligen gör jag det, men inte när det är så kompicerat. För ett proffs är det inte svårt, men när man ser en uppgift vill man bara lägga sig ner och sova :P Jag känner så iaf! Men jag ska också bli proffs på läkemedelsberäkning ;)
För övrigt har jag inte gjort så mycket mer idag, diskat och ätit mat ;P Jag ska nog ta och testa älsklingens nyinköpta spel till xbox 360. Haha. Får se vad jag tycker om det, det är ett bilspel ;)

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0