tjugosjättejanuaritvåtusenåtta

Halloj!
Idag gick jag upp kl.8, det var en mysig katt som lekte på mitt täcke som väckte mig :) Nu ligger hon i mitt knä och sover ^^ Just nu har jag en paus, håller på att städa. Har gjort det sen jag gick upp, har inte ens hunnit äta frukost :P Men men.. Nu är det iaf fint här, inte någe damm på golvet, men snart blir det katthår överallt igen. Men det är sånt man får ta när man har katter. Jag älskar dom så mycket så det gör ingenting att det blir hårigt :) Men det är tur att man har dammsugare, annars skulle det aldrig fungera med husdjur. Båda mina älsklingar är rädda för dammsugaren, så vill man vara ifred från dem en stund så sätter man på den :P Haha, men det är bra så man inte råkar dammsuga på dem.
Nu ska jag diska, skriver mer ikväll ;)

/l


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0