tjugosjundejanuaritvåtusenåtta

God morgon!
Jag vaknade för en timme sen av att katterna höll på med något skumt.. Jag gick upp och kollade vad de gjorde och då såg jag att min fina gröna växt (vet inte vad det heter) låg på golvet :/ Det är två "stammar" i en kruka som står på en "pall" så att inte katterna ska komma åt den, men Ruben har tydligen ställt sig på bakbenen och tagit loss en av dom. Så det låg ganska mycket jord på golvet och så låg min fina växt där. Jag visste redan att Ruben och Mysan tyckte om att bita på dem men jag trodde inte att den skulle ligga på golvet med några sönderbitna blad :/ Men jag orkar inte bli arg på mina kissar, den lever ju fortfarande så. Det var bara att stoppa ner "stammen" i krukan igen och lägga i all jord igen. BUSKISSAR! <3

Nu ska jag försöka väcka min älskling. Sen ska jag hem till mamma och pappa :)

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0