tredjejanuaritvåtusenåtta

Go'kväll!
Idag har jag hunnit med mycket: Gått på TunaPark med mamma och morfar, hälsat på och ätit lunch hos mormor och morfar, handlat mat, städat, lagat mat, haft besök av min svärfar och just nu är älsklingens kompis här. Jag får inte glömma bort att berätta att jag pluggat idag också :)
I morgon ska nog mamma och jag till TunaPark en stund för att shoppa lite :) Undrar om syster också ska med :) Jag ska självklart plugga i morgon också, börjar känna mig stressad över allt jag ska kunna.. Men lite har redan fastnat som tur är :) Men jag ska plugga som en galning varje dag nu fram till tentan.
Nu ska jag titta på när älsklingen och hans kompis spelar :P

/l

image357


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0