Bra, eller ej?

I torsdags testade jag Dermoscent som jag fått från Buzzador, min katt Ruben fick bli "försökskanin". Jag hoppas att den här produkten ska hjälpa Ruben att inte tappa så mycket päls. Man påstås se resultat efter 4 veckor, så det är bara att vänta och se.. Men det var inte alls kul att försöka få på oljan på honom, han tyckte inte alls om det. Hoppas han vänjer sig så jag inte behöver be älsklingen att hålla i honom nästa torsdag också när det är dax för nästa dos. En stor nackdel med den här produkten är att den luktar fruktansvärt mycket! Ruben luktar fortfarande från oljan, men inte lika mycket som första dagen. Tycker synd om min kisse. Men det kan ändå vara värt att testa eftersom han tappar så mycket päls så jag måste dammsuga nästan varje dag, dessutom är det inte kul att han hårar ner i sängen. Han hårar ju inte lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0