Film

Jag håller på att tjata på älsklingen. Jag vill titta på film, men han vill vänta tills det blir mörkt. Det är en skräckfilm som vi ska titta på, men jag kommer inte ihåg vad den heter. Jag vill titta på skräckfilm när det är ljust ute för då blir jag inte lika rädd :P

Min mormor är så söt, hon ringde för en liten stund sen och sa att jag och syster får komma till kollo och plocka hallon :) Jag älskar hallon! Hoppas systersöt kan följa med dit ut i morgon, vill inte åka själv! Men om jag tjatar så kanske älsklingen kan följa med, fast det går han nog inte med på. Jaja, jag ska försöka få tag på min syster, som antagligen jobbar just nu. Och så ska jag tjata lite mer på älsklingen så jag får se filmen när det är ljust ute! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0