Helgen

I fredags var jag och mamma hemma hos grannen och badade i deras pool, det var skönt! Vi åt god mat på kvällen och firade att allt som har med stugan att göra är klart. Nu är den såld. Igår åkte jag hem till älsklingen efter att ha sovit några timmar efter jobbet, klockan gick väldigt fort och det blev kväll och det hann bli natt innan jag somnade. Imorse vaknade jag vid 12 och var trött, men gick upp ändå. Jag och älsklingen hann umgås i några timmar innan jag åkte hem till mamma och pappa igen. Så nu är jag här igen. Ska ju jobba inatt :/ Usch, det känns inget kul att ha sex nätter framför sig innan jag får "helg" igen. Men nu är det bara fyra veckor kvar att jobba, har jobbat en vecka. Jaja, nu ska jag försöka sova. GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Maria

En sån somrig och fin blogg du har:)

2008-07-08 @ 16:21:11
URL: http://blondielogistic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0