Jäkla tjat

Jag hinner knappt få upp ögonen innan hunden börjar "tjata" om att gå ut. Som igår.. Pappa hade varit ute med honom tre timmar innan han började "tjata" på mig. Och nu gnäller hundskrället igen! JAG BLIR GALEN!! Usch, jag ska aldrig skaffa hund, jag och Robin alltså. Om vi skaffar en hund så blir det inte under de närmaste åren, dessutom ska jag skaffa en valp isåfall och inte en gammal hund. "Man kan inte lära gamla hundar att sitta"..

Jaja, nog om mitt hundproblem. Idag ska jag och älsklingen köpa present till Neo som fyller 3 år i helgen. Vet inte riktigt vad vi ska köpa, men det blir väl någon leksak (som vanligt). Jag har faktiskt försökt att köpa kläder till Robins syskonbarn, men jag tycker inte att de är så värst tacksamma! Visst det är barn.. Men kläder går väl altid åt? De kommer ju ändå inte ihåg vem de fått vad ifrån eftersom de får såna mängder av allt, särskillt leksaker! Jaja, men i julklapp köper jag nästan alltid kläder åt dem, jag kan göra undantag om de ÖNSKAR sig någonting, men det händer inte så speciellt ofta. Det är lite roligt.. När jag var liten skrev jag alltid önskelista till jul och min födelsedag så jag visste alltid vad jag önskade mig, men det kanske är något som man inte gör längre.. Frågar man någon vad den önskar sig så får jag alltid svaret "vet inte".. 

Nu ska jag lyfta på mitt arsel och gå ut och hänga upp tvätten.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är väl det som är problemet med hundar - att gå ut med dem. De är verkligen ûbersöta, men sen måste de tyvärr gå ut, även om matte och husse vill eller inte. Katter är lättare :) hihi

2008-07-27 @ 18:52:05
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: melinda

vad är det för ras på vovven ?

2008-08-10 @ 16:33:52
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0