Kväll

Ska snart gå och sova. Bara två "arbetsdagar" kvar på den här veckan. Det var inte alls länge sen det var helg, det känns som att det var helg i går. I morgson kväll ska jag hem till älsklingens bror och grilla, egentligen vet jag inte om jag orkar, men jag får väl vara lite social. Det känns som att dagarna går så fort att jag knappt hinner med någonting, jag sover trots allt till 12. Men jag kan inte somna på kvällarna när jag sovit så länge, men det är så himla skönt att sova på morgonen/förmiddagen! Jag hoppas att jag kan sova ikväll iaf, jag vill inte vara trött när jag jobbar.. Men men.. Nu ska jag hjälpa mammis med lite saker innan jag ska sova.

God natt!

Kommentarer
Postat av: marre

söt blogg du har:D

2008-07-10 @ 20:08:22
URL: http://marrree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0