Lördag

Usch, jag önskar att sånt här inte händer unga människor.. Men det gör det tydligen :( Det är älsklingens kompis, Jonas, som gick bort igår. Han hade varit sjuk länge i cancer. Tur att älsklingen hann hälsa på honom två gånger den här veckan, han var hos honom dagen innan han gick bort. Jag kan inte föreställa mig hur jag skulle känna om det var min kompis som dog, jag skulle nog inte klara av det.. Jag vill inte ens tänka på hur ledsen jag skulle vara.. Men livet går väl vidare, man kan inte sluta leva för det. Jag vet att älsklingen är jätteledsen för det som har hänt och jag förstår honom, det var hans kompis. Alla visste att han skulle försvinna, men inte när. Jag tänker på vad älsklingens moster sa förra fredagen.. Hon sa att "Jonas har inte många veckor kvar".. Och precis en vecka efter går han bort :( Jag hann inte träffa honom en sista gång, men jag kände inte honom så bra. Träffade honom bara två-tre gånger så jag lärde aldrig känna honom.

Usch.. Jag ska försöka hitta på nåt kul som får mig på andra tankar. Tänkte titta på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0