Måndag

Idag mötte jag nattugglan när jag jobbade. Annars var det lungt, nästan inte en enda kotte ute. Jag såg bara några få som var på väg till jobbet. Jag blev irriterad på mig själv eftersom jag hade samma j*vla skitlåt i huvudet i 2½ timme :/ Jag höll på att bli galen! Förhoppningsvis tänker jag på någon annan låt i natt när jag jobbar.

Förutom att ha jobbat och sovit så har jag inte gjort så mycket idag, jag orkar helt enkelt inte! Jag funderar på att lägga mig i sängen och läsa en bok som jag började läsa när jag kom hem i morse :) Eller så tittar jag på tv..

Kommentarer
Postat av: Josefin

godmorgon! ha en toppendag!=)

2008-07-15 @ 09:16:49
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0