Onsdag

Åh, jag är så trött! :(

Jag åkte hem till älsklingen efter jobbet idag och sov, vaknade halv ett och tur var väl det eftersom jag hade parkeringstid till ett. Så det var bara att gå ut och lägga i mer pengar. Jag sover alltid bäst bredvid min älskling, i våran sköna säng! Här hos mamma och pappa har jag världens minsta rum som blir som en bastu på nätterna. Jag sover inte så bra här, men jag är inte van att sova "själv", dessutom inte i ett stängt rum. Jaja, snart kommer mamma och hämtar mig, ska till landet en sista gång! Haha, det blir tredje dagen i rad! :P

Kommentarer
Postat av: A l e s s a n d r a

Man sover alltid bäst tillsammans med någon man tycker om!

Ha en bra dag på landet!

2008-07-03 @ 16:32:19
URL: http://issylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0