Trött

Jag blir galen.. Jag får inte sova på morgonen eftersom det är en hund som måste ut och det känns som att jag är den enda som går ut med honom. Visst, jag är hemma hela dagarna och går gärna en liten promenad tidigt på morgonen och vid lunch, men därimellan behöver han gå ut eftersom han nästan aldrig gör sitt stora behov tidigt på morgonen. För en timme sen blev jag väckt av att han gnällde som en tok, hade tänkt sova en halvtimma till, men det var bara att gå upp. I morse var det inte bara jag hemma.. Både sis och pappa var hemma, men ingen av dem hade väl tid att gå en promenad med hunden. DET ska bli så skönt när jag är klar med de här fem veckorna och jag kan bo hemma hos älsklingen igen, då behöver jag inte anpassa mitt liv efter en hund. Det är så skönt så att bara ha två katter! Jaja, nu låter det väl som att jag inte tycker om hundar, jag älskar hundar! Men jag är bara så trött på att det JÄMT är jag som ska gå ut med hunden här!

Hmm.. Jag vet inte alls vad jag ska göra idag. Ska nog ringa och väcka älsklingen, om han inte redan är vaken :P Jag får väl se om han vill hitta på något. Ajustdet, jag var på blodcentralen igår och lämnade blod för tredje gången :) Men fy faen va ont jag har i armen idag, det gör skit ont där jag hade nålen satt :( Det känns som att jag har ett stort blåmärke som täcker halva armen, fast jag har inte ens ett litet blåmärke :/ Jäkla sommarjobbare som gröpte runt eftersom det "rann för sakta". HAA, rann försakta? Bara för att jag inte var klar efter fyra minuter, som gubben bredvid mig. Nästa gång vägrar jag att någon som inte vet vad hon ska göra när det rinner försakta får röra på nålen (hon frågade en annan som jobbar där). Jag är ju för faen lite rädd för allt som har med nålar att göra och när jag börjar vänja mig kommer en jävla sommarjobbare och förstör.. Grr.. Jaja, slut på mitt tjat och gnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0