Bättre

Nu är det lite bättre. Jag har skickat iväg en hemtenta på posten nu och har en kopia ligger till en annan lärare som har en annan kurs (en uppgift som ska lämnas till två lärare som har olika kurser). Nu har jag bara en hemtenta kvar som jag ska skriva klart nu. Ska gå förbi skolan i morgon efter praktiken och lämna in dem! :) Hoppas att jag får bra betyg på dem. Haha, jag och min vanliga tur. I morgon kan jag verkligen pusta ut, så himla skönt att slippa skolan i 10 veckor! SÅ HIMLA SKÖNT! Det går inte att beskriva hur skönt det ska bli. Jag har all tid i världen att vila upp och förbereda mig inför hösten, då teorin drar igång igen.

Nu ska jag skriva klart det sista på tentan, sen SOMMARLOV (nästan ;P)

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0