Fullt upp

För en liten stund sen kom jag på att jag inte kommer att vara hemma ikväll. Jag ska ju spela äventyrsgolf med styrelsen som jag är med i. Tack och lov så regnar det inte just nu, förhoppningsvis gör det inte det ikväll heller! Åh, jag är alltid så himla glömsk! Jag hade ju tänkt att ha en myskväll med älsklingen, men nu blir det inte så. Om jag känner mig själv så kommer jag att somna när vi spelar minigolf ;P Måste försöka sova en stund! Men hur lätt är det? På tal om att sova, jag hade ju tänkt att titta på film, men inte sjutton hittade jag några filmer!? Jag vet inte vart jag har lagt dem, kanske i garderoben? Haha, jag och mitt minne. Jag får väl ta och leta efter dem igen.

/l

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0