Fyra timmar..

Jag jobbade i fyra timmar idag, jag fick gå runt till olika manglar och andra maskiner. De två sista timmarna stod jag på samma ställe, vid en maskin som man stoppade in handdukar i (en och en) och sedan kom de ut vikta. Det var inget höjdar jobb kan jag säga! Den maskinen som jag stod vid började krångla när det var en halvtimma kvar, det hade fastnat en handduk någonstans men vi såg inte vart. Jag fick såklart gå till en annan maskin där man skulle göra samma sak, den började krångla på en gång och handdukarna fastnade HELA tiden! Efter en kvart började vi städa, så jag behövde inte bråka med maskinen något mer. SKÖNT! Usch, jag ska jobba på onsdag och torsdag, hoppas jag inte behöver stå vid samma maskin då! :| Det var iaf trevligt att träffa mammis idag ;) I morgon ska mammis följa med mig till ortopeden, jag hoppas verkligen att ortopeden förstår hur ont jag haft i foten! Det är därför jag tar med mig mammis, hon kan ju tala om hur ont jag har haft (om ortopeden inte tror mig).

Nu ska jag titta på tv och mysa med mina älsklingar <3

/l


Kommentarer
Postat av: ina

Visst kan jag det :)



Tala bar aom hur du vill ha det!

2008-06-16 @ 20:38:43
URL: http://inabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0